Kuidas tellida?

Bestmuscles.ee veebipoest kaupa tellida on äärmiselt lihtne ja turvaline. Kõigepealt registreerige ennast poe kasutajaks. Teie andmeid vajame ainult selleks, et tellimust õigesse sihtkohta saata kuna meile on Teie diskreetsus ja turvalisus kõige tähtsam! Ostu saab sooritada ka külalisena, selleks peate täitma ainult tärniga tähistatud väljad.
Valige välja endale meelepärased tooted, lisage need ostukorvi, klikkides nupul “Lisan Korvi”. Kui olete soovitud ostud ostukorvi paigutanud, klikige lehe paremal üleval olevale sõnale “Ostukorvi sisu”. Täitke tellimuse täitmiseks vajalikud lahtrid. Vormistage ost “Kassasse” nupule klikkimisega. Peale tellimuse kinnitamist, saabub Teile automaatselt tellimuse vastuvõtmist kinnitav e-mail ning pakk saabubki Teieni 1-2 tööpäeva jooksul. Nii lihtne see ongi!

Kas internetist tellitud kaubale saab poodi järgi tulla?

Internetipoest tellitud kauba väljastamine esinduskaupluses toimub vastavalt lahtioleku aegadele. Internetipoes pakume jätkuvalt laia tootevalikut ning kiiret tarneaega.

Kas toode on originaal?

Jah, müüme ainult originaalkaupa. Mitteoriginaalkaubaga kauplemine on ebaseaduslik, karistatav ja sellega Best Muscles OÜ ei tegele.

Kuidas toodet tagastada?

Tarbija tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega ning ei ole Bestmuscles.ee veebipoest tellimise eripära. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane tagastusõigus. Tagastusõigus on seatud tagama, et saadud kaup vastaks tellitule. Õigusaktidest tulenevalt peab tagastatav kaup olema avamata, kasutamata ja originaalpakendis. Detailsemat infot tagastusõiguse kohta leiab müügitingimuste peatükis “Tagastamisõigus”. Antud piirangud ei kehti puudustega kauba kohta. Puudustega kauba käsitlemise kord on välja todud müügitingimuste peatükis “Pretensioonide esitamise kord”.

Mida pean tegema kui mul on pretensioon?

Pretensiooni tekkimisel palume teil lahenduse saamiseks meie klienditeenindusega alati ühendust võtta. Tagamaks esmaklassilist klienditeenindust lubame kõik ebameeldivused ausalt ja professionaalselt lahendada. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@bestmuscles.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Lisainfot saab küsida meie klienditeeninduse telefonil 56 242 444 või e-posti aadressil info@bestmuscles.ee.

Erinevad maksevõimalused

– Maksmine pangaülekandega
Tellimuse kinnitamisel kuvatakse ekraanile tellimusarve. Koopia arvest saabub koheselt ka teie e-posti aadressile, et saaksite selle soovi korral välja trükkida ning tasuda endale sobival ajal pangaülekandega internetipangas või pangakontoris. Pangaülekandega tasumisel märkige selgitusse kindlasti tellimusarve number.
– Pangalingid
Swedbank, Nordea, LHV Pank. Tellimuse kinnitamisel kuvatakse ekraanile tellimusarve. Pangalingiga tasumiseks vajutage pangalingi ikoonile. Koopia arvest saadetakse ka teie e-posti aadressile juhuks kui soovite tellimuse eest tasuda hiljem.

Maksevõimalused

Bestmuscles.ee veebipoes pakume ostu eest tasumiseks järgnevaid võimalusi:
– Pangalingid
Swedbank, LHV Pank ja SEB pank. Tellimuse kinnitamisel kuvatakse ekraanile tellimusarve. Pangalingiga tasumiseks vajutage pangalingi ikoonile. Koopia arvest saadetakse ka teie e-posti aadressile juhuks kui soovite tellimuse eest tasuda hiljem.

– Pangaülekanne
Tellimuse kinnitamisel kuvatakse ekraanile tellimusarve. Koopia arvest saabub koheselt ka teie e-posti aadressile, et saaksite selle soovi korral välja trükkida ning tasuda endale sobival ajal pangaülekandega internetipangas või pangakontoris. Pangaülekandega tasumisel märkige selgitusse kindlasti tellimusarve number.