Kasulik lugemine

Kuidas taltsutada enda magusaisu?

Kuidas taltsutada enda magusaisu?

Pidades rangelt kinni enda treening- ja toitumiskavast, siis tahad ülekõige tunda end saavutatud edusammude osas hästi. Pahatihti on õigel teel püsimisel üks takistus. Mis see on, küsid?
Loe rohkem
Neli nõuannet, kuidas seada treeninguteks realistlikke plaane!

Neli nõuannet, kuidas seada treeninguteks realistlikke plaane!

Väga tihti tuleb ette, et kellegi Instagrami pilti või videot silmates leiad ennast mõtlemast: “Teeksin ükskõik mida, et just selline välja näha!”.
Loe rohkem
Aminohapete kasulikkus!

Aminohapete kasulikkus!

Aminohapped moodustavad keha massist ligi 15-20% ja on vee järel kohe teisel kohal. Need on väga vajalikud kogu organismi jaoks ja mõjutavad peaaegu kõiki fuktsioone meie kehas.
Loe rohkem
Kuidas valida endale trennieelset toidulisandit?

Kuidas valida endale trennieelset toidulisandit?

Trennieelsed toidulisandid koguvad füüsiliselt aktiivsete inimeste hulgas aina enam populaarsust. Need toetavad treeninguid ja annavad lisaenergiat kui trenni tegemiseks pole jaksu või motivatsiooni.
Loe rohkem
Kas tead, milline proteiinipulber sulle kõige paremini sobib?

Kas tead, milline proteiinipulber sulle kõige paremini sobib?

Proteiin on lihaste kasvatamiseks ja puhta lihasmassi hoidmiseks väga tähtis. Lisaks väga laiale maitsevalikule leiad poeriiulitelt ka erinevaid proteiinitüüpe: vadakuvalgu pulber (kontsentraadid, isolaadid ja segud), kaseiin, piimavalk, veiselihavalk ja munavalk. Loe lähemalt, milline nendest proteiinipulbritest on just Sulle kõige sobilikum!
Loe rohkem