Tõesti, need “vead” on tegelikult palju rohkemate inimeste igapäevased mured kui arvata võiks. 

See on tselluliit…

Just nii. Tselluliit võib olla enamiku inimeste jaoks väga suur (aga ka üks kõige tavalisem) probleem. Väga suur hulk meist sellest probleemist ei pääse.
Aga kui ütleme Sulle, et on olemas väga lihtsaid meetodeid, mida saad iga päev kasutada ja vähendada nii efektiivselt apelsinikoore nahka?

MIS ON TSELLULIIT?

Probleem, mis põhjustab ebaühtlast ja auklikku nahka, tuleneb naha alla kogunenud rasvade ladestumise tõttu. See mõjutab ligikaudu 90% naistest ja 10% meestest, peamiselt pubereedijärgses vanuses. Meestel esineb tselluliiti harvem, sest neil on nahaaluseid rasvarakke tuharatel ja reitel vähem. Tselluliit ei ole ainult ülekaaluliste mure, vaid võib esineda ka väga saledatel inimestel.

Kas tselluliiti saab ravida?

Vaatamata sellele, et mõtted tselluliidi olemasolust ei kao kunagi kuskile, on sellest võimalik lihtsaid meetodeid järgides lahti saada.

Siit tulebki järgmine küsimus - millised on parimad meetodid tselluliidist vabanemiseks?

PARIMAD VIISID TSELLULIIDIST VABANEMISEKS

1. Muuda enda toitumist

Toitumine on väga suur tegur kui soovid tselluliidist vabaneda. Siinkohal tuleb üle vaadata kogu igapäevane menüü ning vähendada naatriumirikaste ja rasvaste toitude söömist.
Ehkki esialgu võib see olla raske, siis on see koos korraliku treeninrežiimiga üks tõhusamaid meetodeid.
Jäta hüvasti keharasvaga ja näed kuidas probleemid hakkavad iseenesest lahenema.

2. Kasuta rasvapõletajaid

Nüüd kui oled toitumise käsile võtnud, siis on aeg kõhtu ja tagumikku veidi tselluliidi vähendamisega aidata. Selleks soovitame kasutada rasvapõletajaid, mis aitavad kaasa rasvade põletamisele.
Kuigi maagilist salendajat pole olemas, on rasvapõletajad üheks kõige tõhusamaks tselluliidi vähendamise meetodiks.

VAATA KÕIKI RASVAPÕLETAJAID SIIT!  (https://bestmuscles.ee/rasvapoletajad-figuur/)

3. Treeni tuharalihaseid ja tee kardiotreeninguid

Kardiotreening (jooksmine, jalgrattasõit, aeroobika) ja tuharalihaste treenimine peaksid olema Sinu parimad sõbrad. Tagumiku ja jalgade vormimine on väga efektiivne viis tselluliidi vähendamisel. Eriti siis kui neid piirkondi ekstra toniseerida ja säilitada saavutatud vormi juba treenitud lihastega.
Juba lihtne kardiotreeningu plaan aitab kaasa kaalu langetamisele kui põletada kaloreid ja jälgida enda toitumist.

4. Kasuta L-karnitiini sisaldavaid toidulisandeid

L-karnitiin on vitamiinitaoline ühend, millel on oluline osa rasvade ainevahetuses. Karnitiini peamine ülesanne on pikkade rasvhapete transport mitokondritesse. Madalatel treeningu intensiivsustel saadakse valdav osa energias pikkadest rasvhapetest ning kõrgematel intensiivsustel suureneb glükogeenist saadava energia osakaal. Suurem karnitiini kontsentratsioon lihastes aitab suurendada lihastes rasvade oksüdatsiooni. See tähendab, et rohkem energiat saadakse kehas olevate rasvavarude lõhustumisest.

5. Tarbi korralikult vedelikke

Jah, isegi igapäevane piisav vee joomine mõjub tselluliidile väga palju. Usu või mitte!
Korralik vedeliku tarbimine aitab reguleerida vereringet ja on üks samm lähemale tselluliidi väehendamisele.

Kui oled tselluliidi pärast tundnud tundnud ebakindlust, siis nüüd võid selle tunde selja taha jätta! Järgides neid lihtsaid samme saad tagasi kontrolli enda keha üle ning tunned end oma nahas mugavalt. 

See on nii lihtne ja tulemused räägivad enda eest!